i HAiR Uw salon
Haar Doneren aan Stichting Haarwensen

Volg ons op  www.facebook.com/ihair.nl

ook op op:

Uw Salon ( Lisse ) R H i A Heereweg 151 | 2161 BB Lisse | 0252-347789

 © i HAiR 2017  |   Algemene Voorwaarden  |  Copyright  |  Disclaimer  |  Privacybeleid  |  Cookies   |  Sitemap

ook op op:

voor een afspraak 0252 - 347789 of              naar  06 - 53404199

24h / 7 service

HUUR EEN WERKPLEK (STOEL) (M/V)



De formule van i HAiR is gebaseerd op de ideale scheiding van lusten en lasten.







- Je klanten zijn altijd blij met het haar wat je ze geeft.



























- Je hebt een grote mate van verantwoordelijkheidsbesef en werkt zelfstandig.






























Zo exploiteert de organisatie de salon zodat jij je, als zelfstandig fulltime of parttime ondernemer,







kunt concentreren op je klanten en je werk als allround haarstylist.






Je betaalt een (stoel)huur inclusief alle faciliteiten en je maakt gebruik van het support pakket die i HAiR je biedt.






Je bepaalt zelf welk support je nodig hebt en betaalt daar een vast bedrag per maand voor. Dus geen fee zoals bij veel stoelhuur concepten.






- Je wilt graag de vrijheid om je eigen tijd in te delen.

- Je wilt graag als zelfstandig ondernemer aan de slag zonder alle beslommeringen

  van het ondernemerschap.



























- Je vindt het leuk om mensen een goed gevoel te geven.



























- Je hebt ervaring.



























- Je bent representatief, sociaal, gemotiveerd en een doorzetter.



























- Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal.



























PROFIEL

 Je moet jezelf als toekomstig ondernemer kunnen herkennen in het volgende profiel:

- Je hebt een sterk servicegerichte instelling.



























- Je neemt graag initiatief.



























- Je wilt meer kunnen verdienen.


- Je hebt de beschikking over meerdere product lijnen die worden verkocht,

  waarmee je je omzet kunt vergroten.


- Je hebt een uiterst sterke concurrentiepositie door de hoge standaard in service en

  vaktechniek in een inspirerende omgeving.


- Je kunt gebruik maken van de ervaring van succesvolle vakgenoten.


- Je kunt profiteren van een professioneel marketing, reclame en website.


- Je werkt in een kleine salon met een huiselijke sfeer en voorzien van alle moderne faciliteiten.


- Je krijgt (minimaal) vier dagen per jaar vaktechnische inspiratie en training.




- Je werkt voor jezelf, maar ook in teamverband met collega franchise ondernemers.


- Je bent verlost van financiële en administratieve rompslomp (optioneel).


- Je hebt een hoog inkomen op basis van jouw eigen inzet, motivatie en kwaliteit.


- Je hebt een lage investering en een laag financieel risico.


- Je kunt zelf je werktijden bepalen.


DE VOORDELEN

- en een redelijke beheersing van de Engelse taal.

Ook je collega’s in de salon werken volgens dit concept en jullie werken als team samen om van de salon een succes te maken.

- Je werkt en denkt graag in teamverband.

SUPPORT

DE HUUR

De basis kosten bestaat uit een huur en servicekosten. De Support kosten zijn optioneel (niet verplicht, wel aan te bevelen).


“Huren kan al per dagdeel. Je mag dus ook starten met een ½ of 1 werkdag en dit naarmate je klantenbestand groeit (wanneer je het drukker krijgt) uitbreiden naar meer dagdelen”


Wij werken met 3 dagdelen.  

Dagdeel 1 is van   9:00 tot 13:00 uur ( 4 uur)

Dagdeel 2 is van 13:00 tot 17:00 uur ( 4 uur)

Dagdeel 3 is van 17:00 tot 21:00 uur ( 4 uur)


“Maak efficiënt gebruik van je tijd. Huur alleen de periode waar je klanten geholpen willen worden.”


Je huurt de stoel per dagdeel.

Vooraf bespreken we welke dagdelen je wilt huren.

Bij de start spreken we dit af voor een periode van minimaal 6 maanden. Daarna ontvang je een contract van 3 maanden met een optie tot verlenging. Je kunt de stoelhuur maandelijks opzeggen. De stoelhuur stopt aan het einde van de afgesproken periode.


Je hebt altijd de mogelijkheid (mits de stoel beschikbaar is) om de dagdelen aan te passen.

Bij de start betaal je een huurgarantie van 2 maanden (bij beëindiging en geen huurachterstand ontvang je dit weer terug).

De huur wordt vooraf per maand betaald.






De huur is inclusief gebruik van de stoel, kaptafel, wasunit, groot materiaal (föhn, kapkleden, zadelzit), chemohoek, kast, gas, licht en water, internet, computer / kassa, keuken, kantine en overige aanwezige faciliteiten.


SERVICEKOSTEN:

Naast de huur betaal je per dagdeel een bijdrage voor de servicekosten zodat je onbeperkt gebruik kunt maken van de consumptie voor klanten, tijdschriften, wasmachine, aankleding / presentatie van de salon en dagelijkse schoonmaak.

Dit kost € 6,-* per dagdeel.








Als ondernemer profiteer je bij i HAiR van de kennis, ervaringen en ondersteunt de organisatie je in:  (klik op de link voor korte uitleg en de bijbehorende kosten):

- Producten & Inkoop


 (kwaliteit, scoreboarding)



 (kwaliteit, scoreboarding)



- Opleiding, Training & Coaching (ondernemersplan, P.O.P)


 (kwaliteit, scoreboarding)



 (kwaliteit, scoreboarding)



- Kassa, Klant en Voorraad beheer, Agenda & Online plannen



- Marketing, Reclame & Website


- Administratie, Belastingen (jaarrekening, omzetbelasting en IB aangifte)





 (kwaliteit, scoreboarding)



- Gastvrouw (je klanten ontvangen, afspraken inplannen, schoonmaken etc.)



REKENVOORBEELD

Je wilt 4 dagen werken met de volgende tijden:


Dag 1) van   9:00 tot 13:00 uur    

Dag 2) van   9:00 tot 17:00 uur     

Dag 3) van 13:00 tot 21:00 uur   

Dag 4) van 17:00 tot 21:00 uur  


      Per week:


Voor de huur betaal je dus € 140,-  + servicekosten € 36,- = € 176,-* per week.




Optioneel: (niet verplicht, wel aan te raden)











Bij 24 uur en een vol klantenbestand kun je een omzet halen van   +/- € 890,-  per week.




Let op! Het is een voorbeeld berekening en geen garantie.

Cijfers zien er anders uit naarmate je meer of minder werkt.


* alle genoemde bedragen zijn exclusief BTW.

Uren:

=  4 uur

=  8 uur

=  8 uur

=  4 uur

_______

  24 uur

Huur:

=  €  30,-

=  €  40,-

=  €  40,-

=  €  30,-

__________

    €140,-*

Servicekst.:

+  €    6,-

+  €  12,-

+  €  12,-

+  €    6,-

__________

    €  36,-*

Gastvrouw:

+  n.v.t.

+  €   16 ,-

+  €   32,-

+  €   16,-

__________

    €   64,-*


SOLLICITEER

DIRECT ONLINE


SOLLICITEER

DIRECT ONLINE


SOLLICITEER

DIRECT ONLINE

Voor 1 dagdeel   

Voor 2 dagdelen

Voor 3 dagdelen       

(  4 uur)

(  8 uur)

(12 uur)

betaal je € 30,- per dag.

betaal je € 40,- per dag.

betaal je € 54,- per dag.

( = €   7,50 per uur )*

( = €   5,00 per uur )*

( = €   4,50 per uur )*

Werk je als thuiskapper/kapster, maar zou je liever in een salon willen werken? Ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging?



Of heb je te weinig uren in je huidige baan of is die niet zo leuk meer of onzeker?




Wij zijn op zoek naar dames/heren kappers (allround hairstylisten) die willen werken als freelancer (zzp’er) in onze salon.





Onze salon richt zich op een grote doelgroep, wij willen klanten een blij gevoel geven en niet als een ‘nummer’ behandelen.






De salon is klein en huiselijk ingericht, oogt daarom laagdrempelig en is voor iedereen betaalbaar en toegankelijk.

 






 






- Je hebt een kappersdiploma.



























Verder heb je het volgende nodig:

- Inschrijving bij de Kamer van Koophandel als Freelancer / ZZP’er.


- Een goed sociaal netwerk hebben, een eigen klantenkring.


- Behandelingen reken je zelf af, contant of via je eigen mobiele pinapparaat.



- Je hebt minimaal een aansprakelijkheidsverzekering.

- Een lidmaatschap van de ANKO.


- En natuurlijk je eigen gereedschap.


- Je weet bij de start welke kosten je hebt en waar je aan toe bent.

- Je werkt met een uniek concept waarin jij centraal staat!




 (kwaliteit, scoreboarding)



 (kwaliteit, scoreboarding)



Salonproducten:

+  €  7,50

+  € 15 ,-

+  € 15,-

+  €  7,50

__________

    €  45,-*

+ salonproducten € 45,- per week

+ gastvrouw € 64,- per week

+ standaard reclame € 15,- per week

Marjo, Eigenaresse van i HAiR

Reclame:

+  €    2,50

+  €    5,00

+  €    5,00

+  €    2,50

__________

    €  15,-*

+ administratie / analyse  € 20,50 per week

OPTIONEEL: (niet verplicht, wel aan te bevelen!)

Naast de huur heb je een aantal optionele keuzes waarbij je je werk kan vergemakkelijken en optimaal kunt profiteren.

Je kunt je volledig concentreren op je klant en werk als hairstylist.


Denk aan:



In de salon maken we gebruik van de professionele producten van FUDGE, NAK en REF.

Met deze productlijnen heb je een een complete styling, verzorging en verf assortiment binnen handbereik.

Het is aan te bevelen om met deze producten te gaan werken. Je profiteert dan van een gezamenlijke inkoop en trainingen.

Daarnaast is het niet nodig om bij de start, in 1 keer een groot bedrag te investeren zoals bijvoorbeeld verf en verkoop producten.

Je rekent af aan de hand van je verbruik.


Verkoop je een product dan betaal je alleen de inkoopsprijs en is de omzet van jou.

Om dit te realiseren maak je minimaal voor 80% gebruik van de salon producten en ben je vrij om daarnaast andere merken te

gebruiken. De inkoop en voorraad wordt door i HAiR verzorgd.

Kosten: voor onbeperkt gebruik van de salon producten vragen wij € 6,50* per dagdeel.

Verf en permanent is aan de hand van je verbruik en wordt achteraf gefactureerd.

De gastvrouw ontvangt je klant, neemt de jas aan, maakt je klant wegwijs en verzorgt de consumpties wanneer jij bezig bent met je  

behandeling. Ze kan ook je telefoon beantwoorden en afspraken voor je inplannen, je werkplek opruimen als je aan het afrekenen bent of  

Jouw klanten wassen. Allemaal werkzaamheden die er voor zorgen dat jij je aandacht bij je klant kunt houden die op je stoel zit.

Kosten:  € 4*,-  per uur = € 16,-* per dagdeel.

Voor het bijhouden van je basisadministratie kun je gebruik maken van onze interne boekhouder:

Je administratie wordt dan zover klaar gemaakt om naar een administratiekantoor/accountant te verzenden voor: controle,

aangifte omzetbelasting, opmaken jaarrekening en IB aangifte.

Dit scheelt je in de meeste gevallen hoge kosten dan wanneer je alles laat verzorgen door een administratiekantoor of accountant.


Je hoeft dus geen “boekhoud kennis” te hebben om als zelfstandiger aan de slag te gaan. Als je het uit besteedt heb je meer tijd

voor je klanten of meer vrije tijd. Wel zorgen we er natuurlijk voor dat je weet wat er in je bedrijf speelt!  

We gaan je resultaten analyseren en bespreken. We zorgen dat je goed op de hoogte bent hoe je er voor staat.

We bespreken je (financiële) doelen en evalueren je ondernemingsplan. Op deze manier voorkom je verrassingen.

Kosten: € 20,50* per uur, gemiddeld berekenen we 1 uur administratie en overleg per week.


Voor controle en belastingzaken maken wij gebruik van bij de belastingdienst erkend en geregistreerd administratiekantoor.

Als je dit wenst brengen wij je in contact met dit kantoor zodat je vragen beantwoord kunnen worden. Je kunt dan ook bespreken wie

wat doet en prijsafspraken maken. Dit zijn individuele afspraken die buiten het stoelhuur en onze samenwerking worden gemaakt.

Wil je de belastingaangifte laten verzorgen door een eigen gekozen administratiekantoor maar wel gebruik maken van onze interne

boekhouder dan kan dit alleen als er ook gewerkt wordt met Accountview.

Een klantenbestand bouw je op door een goed marketingplan en door reclame te maken.

Denk bijvoorbeeld aan een flyer, een klantenpas, website, vistekaartjes of misschien wel autoreclame.

Bij i HAiR kunnen we alles creëren naar wens en op maat.


Het voordeel van onze formule is dat we de kosten met elkaar kunnen delen.

Dus bijvoorbeeld een gezamenlijke flyer, salon aanbiedingen, acties, social media of gebruik van een website.

Je bent altijd voordeliger uit dan wanneer je de kosten alleen moet ophoesten.


Onze website is hier een voorbeeld van maar we laten ons ook horen en zien op Facebook en ander social media.

In onze huis (basis) reclame kunnen we ook jouw onderneming presenteren.  


            openingstijden, online plannen en je prijzen inclusief onbeperkte aanpassingen en onderhoud, gecombineerd met

            2 wekelijkse reclame op Facebook. Kosten: een vast bedrag van € 2,50,-* per dag deel.


We bepalen vooraf de kosten. Jij hebt een idee en wij werken dit voor je uit.

Je regelt zelf je agenda, klantbeheer (adressenbestand, recepturen, historie), voorraad en het afreken- programma / kassa.

Dit kun je doen met een eigen (gekozen) software op je laptop. Onze salon werkt nauw samen met Da Vinci Salon Automatisering.

Met Da Vinci heb je alles in 1 professioneel pakket en kunnen klanten ook ONLINE 24h/7 een afspraak bij je maken.

Wil je ook werken met SMART van Da Vinci dan kun je de PC in de salon gebruiken.

(Wil je ook gebruik maken van een gastvrouw dan kan zij je helpen bij het aannemen van je telefoon en afspraken inplannen of

zelfs voor je afrekenen in je eigen Da Vinci account. Wil je werken met een ander systeem dan vervalt de optie van een gastvrouw).

Kosten: samen met Da Vinci bekijken we welke ONLINE softwarepakket/abonnement het beste bij je past.

Beide partijen hebben baat bij een succesvolle onderneming.

Ga je werken met onze formule dan bieden wij onze kennis en ervaring gratis aan in de vorm van advies en voortgangsgesprekken.

Wij vinden het belangrijk dat iedereen de kans krijgt om zich te ontwikkelen en het beste uit zichzelf kan halen..

Zo kunnen wij je adviseren bij je ondernemingsplan, het formuleren van je SMART doelen of een stukje coaching bij je Persoonlijk

Ontwikkelings Plan (POP).


Wil je een intensieve en persoonlijk begeleidingstraject of hulp bij de inhoud van bijvoorbeeld je ondernemingsplan dan spreken

we vooraf het budget af.


Ga je ook werken met de producten van FUDGE, NAK en REF dan zijn er diverse trainingen beschikbaar.

Omdat je met onze formule werkt zijn deze trainingen voor jou GRATIS.


Naast het bovenstaande kun je ook kiezen voor persoonlijke trainingen zoals visagie, kleurspecialist of een ander specialisme

binnen het kappersvak. Je kunt ook denken aan verkoop trainingen of trainingen op management niveau.  

De prijs is afhankelijk van de soort training maar ook of we bepaalde training bijvoorbeeld met elkaar in de salon kunnen doen.

Ook in het laatste geval kunnen we de kosten met elkaar delen.

Het organiseren van de training wordt kosteloos door i HAiR verzorgd.